Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Pirografia

10:50 Kucyk 0 Comments Category :

Misiek to pies wyjątkowy. Zgrywa się na bohatera i udaję, że jest groźny ale w głębi siebie jest oddany, lojalny i przyjacielski.
To pies, który "wielbi" dotyk. W każdej postaci. Lubi być czochrany, drapany, głaskany, a nawet ciągnięty po podłodze za nogę! Swoim wielkim cielskiem wpycha się na mnie tylko po to, żeby jak największym obszarem swojego ciała być blisko. I jak tu go nie kochać?
 Pewnego pięknego dnia, kiedy Misiek patrzył na mnie udając, że wcale go nie obchodzę pomyślałam sobie, że ma do mnie jakieś ukryte pretensje. Chodzimy na długie spacery, mijamy rzędy domów oblepione ostrzeżeniami: "Teren strzeżony", "Droga Prywatna", "Tego domu pilnuje York", "Zły pies" itp.
A Misiek też jest stróżem! Misiek też potrafi pilnować domu! Misiek jest groźny!
Dobrze. Zatem powstanie tabliczka "Uwaga Misiek".




Zapomniane narzędzie kupione w Lidlu w końcu doczekało swojego debiutu.
Do stworzenia tej wyjątkowej tabliczki ostrzegawczej użyłam kawałka jasnej sklejki. Sklejka jest bardzo miękka, więc ciężko zrobić jednolitą kreskę. W jednym miejscu jest jaśniejsza, w innym wychodzi ciemniej.Niestety nie mam porównania z twardym drewnem. Postaram się wypróbować też inne powierzchnie i chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Koniec końców jestem zadowolona z efektu. Może zawiśnie na czyimś płocie i nie będzie tylko znakiem, ale i ozdobą. Pirograf sie przydał.





Ciekawa jestem jakie Wy macie tabliczki na płotach, bramkach? Czy widzieliście jakąś wyjątkowo orginalną? Przed kim ostrzegają? Przed krwiożerczymi bestiami, które muchy by nie skrzywdziły?




RELATED POSTS

0 komentarze